صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / دنیا "پر از تکنولوژی اما ارتباط بین انسانها کم"
دنیا "پر از تکنولوژی اما ارتباط بین انسانها کم"  - تصویر 1

دنیا "پر از تکنولوژی اما ارتباط بین انسانها کم"

ایجاد شده: 12/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 14/اردیبهشت/1398
  • برای مشتری ها، شما هتل هستید.
  • جذب و نگه داری مشتریان، فرایندی ست که از آغاز تا پایان بر عهده ی کارکنان هتل است.
  • همچنین در مورد تأثیر گذاری باید این را در نظر بگیریم که این انتخاب ها تا حد زیادی بر اساس ظاهر کارکنان است. اینکه به ظاهر خود افتخار کنید، به احساس ارزشمندی خودتان کمک می کند.
  • مطالعات روی موضوعات مربوط به آگاهی پوشش برای احترام به نفس بالا و رضایت شغلی صورت می گیرد.
  • روی بهترین علایقتان تأکید کنید تا تلاشتان در جهت ساخت یک "تصویر بصری مثبت" باشد.
  • ما می دانیم که مناسب به نظر می رسیم و میدانیم چگونه خود را در هر موقعیت کاری ای هدایت کنیم، ما همچنین احساس راحتی و قدرتمندی می کنیم و می توانیم با تمرکز روی کارمان به اهدافمان دست پیدا کنیم.

جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...